Staffly to startup HR Tech, który wspiera selekcję najlepszych kandydatów. Spółka zatrudnia ok. 15 osób, istnieje od 3 lat i pozyskała łącznie prawie 5 mln PLN zewnętrznego finansowania. 

OPIS SPÓŁKI

Staffly to spółka technologiczna, która ma na celu automatyzację i wsparcie procesu rekrutacji i selekcji. Narzędzie przeznaczone jest dla osób, które na co dzień zajmują się rekrutacją oraz dla kandydatów, którzy aplikują na stanowiska pracy. Rotacja np. w branży retail wynosi ok. 28% w ujęciu rocznym, a koszt każdej nietrafionej decyzji rekrutacyjnej to ponad 30 tysięcy złotych (Dane: Pozytywna Rekrutacja). Są to realne bolączki, z którymi borykają się na co dzień rekruterzy i rekruterki. Misją Staffly jest wsparcie każdej firmy w selekcji najlepszych kandydatów i dostęp do narzędzia dla wszystkich, których może ono we wspomnianej codziennej pracy wspierać. Spółka sprzedaje narzędzie głównie do dużych firm oraz posiada w swoim portfolio klientów wiele uznanych marek, takich jak np. T-Mobile, PKP IC, Action, Credit Agricole, Play czy Toyota.


OPIS ROZWIĄZANIA (PRODUKTU/USŁUGI)

Staffly to narzędzie, które dopasuje kandydata do stanowiska pracy za pomocą krótkich i autorskich testów w rekrutacji. Przyspieszamy selekcję i obniżamy rotację w ramach stanowisk niższego i średniego szczebla poprzez wsparcie rekruterów w codziennej pracy związanej z selekcją najlepszych kandydatów. Testy są krótkie (5-7 minut), personalizowane, zintegrowane z systemem do rekrutacji (ATS) oraz zapewniają automatyczny feedback zarówno dla kandydata, jak i dla rekrutera natychmiast po zakończonym teście. Dla kandydatów jest to dodatkowa wartość w kontekście możliwości poznania swoich mocnych i słabych stron w danym procesie.


OPIS ZESPOŁU

Zespół Staffly posiada w swoich szeregach zestaw niezbędnych kompetencji do tego by rozwijać i skalować komercjalizację rozwiązania z sukcesem. […] Zespół Staffly składa się z trzech założycieli, opiekujących się produktem od strony operacyjnej, marketingowej, sprzedażowej i technologicznej. Oprócz tego zespół składa się z 2-osobowego zespołu sprzedaży, 1-osobowego zespołu marketingu, 1-osobowego działu prawnego, 5-osobowego zespołu IT oraz psychologa, psychometry i analityka, którzy wspierają produkt od strony metodologicznej.


OSOBY KONTAKTOWE

Filip Sobel