POLITYKA PRYWATNOŚCI

Szanowni Państwo,

w dniu 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływ takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwane dalej „RODO”). Rozporządzenie nakłada szereg nowych obowiązków na podmioty, które gromadzą, przetwarzają i wykorzystują dane osobowe. 

AKCES NCBR sp. z o.o. prowadząca stronę https://akces-ncbr.pl traktuje ochronę danych osobowych jako najwyższy priorytet. Poniżej przygotowaliśmy dla Państwa niezbędne informacje na temat przetwarzania danych osobowych w ramach https://akces-ncbr.pl. Dowiedzą się Państwo w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe oraz jakie mają Państwo z tym związane prawa.

Definicje

Na początku garść informacji by mogli się Państwo odnaleźć w gąszczu terminologii dotyczącej ochrony danych osobowych:

„dane osobowe” oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;

„przetwarzanie” oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;

„zgoda” osoby, której dane dotyczą oznacza dobrowolne, konkretne, świadome i jednoznaczne okazanie woli, którym osoba, której dane dotyczą, w formie oświadczenia lub wyraźnego działania potwierdzającego, przyzwala na przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych;

„administrator” oznacza osobę fizyczną lub prawną, organ publiczny, jednostkę lub inny podmiot, który samodzielnie lub wspólnie z innymi ustala cele i sposoby przetwarzania danych osobowych

Jakimi zasadami się kierujemy?

Dane osobowe muszą być:

  1. przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą („zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość”);
  2. zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami; dalsze przetwarzanie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych nie jest uznawane w myśl 89 ust. 1 za niezgodne z pierwotnymi celami („ograniczenie celu”);
  3. adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane („minimalizacja danych”);
  4. prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; należy podjąć wszelkie rozsądne działania, aby dane osobowe, które są nieprawidłowe w świetle celów ich przetwarzania, zostały niezwłocznie usunięte lub sprostowane („prawidłowość”);
  5. przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane; dane osobowe można przechowywać przez okres dłuższy, o ile będą one przetwarzane wyłącznie do celów archiwalnych w interesie publicznym, do celów badań naukowych lub historycznych lub do celów statystycznych na mocy 89 ust. 1, z zastrzeżeniem że wdrożone zostaną odpowiednie środki techniczne i organizacyjne wymagane na mocy niniejszego rozporządzenia w celu ochrony praw i wolności osób, których dane dotyczą („ograniczenie przechowywania”);
  6. przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych („integralność i poufność”).

Co jeszcze chcielibyśmy przekazać Państwu na temat przetwarzania Państwa danych?

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy Panią/Pana, że: Administratorem danych osobowych jest AKCES NCBR sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, przy ul. Jacka Malczewskiego 24, 26-609 Radom, REGON: 521485907, NIP: 7011078794, KRS 0000959172 (zwana dalej „Administratorem” lub „AKCES NCBR”).

Więcej na temat Administratora odnajdziecie Państwo pod adresem https://akces-ncbr.pl/o-nas/. 

AKCES NCBR powołała inspektora ochrony danych, z którym w temacie ochrony danych można się kontaktować pod adresem iod@akces-ncbr.pl.

W jakich celach i na jakiej podstawie przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych, przetwarzamy dane osobowe wyłącznie w konkretnych i prawnie uzasadnionych celach. Aby Państwo mogli być w pełni świadomi, co dzieje się z danymi osobowymi, które nam Państwo przekazujecie, chcemy określić w jakich celach, na jakich podstawach prawnych oraz jak długo je przetwarzamy.

Informujemy również, że Państwa  dane w poniższych celach mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podejmowane decyzje w oparciu o takie przetwarzanie, w tym nie będzie prowadzone profilowanie.

Państwa dane osobowe przetwarzamy:

  1. w celu kontaktowania się z Państwem, gdy używacie Państwo środków komunikacji dostępnych w ramach Serwisu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest skuteczna komunikacja) – dane przetwarzane w tym celu będą przechowywane przez okres prowadzenia komunikacji;
  2. w celu realizacji umowy określonej w zasadach zawartych w regulaminach i dotyczących naszych poszczególnych działań na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (w przypadku umów zawieranych z osobami fizycznymi lub jednoosobowymi działalnościami gospodarczymi;
  3. w celu przeprowadzania procesu naboru do świadczonych przez nas usług (Mentoring, udzielanie grantów, inwestycje kapitałowe), co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
  4. w celu prawidłowego zarządzania Serwisem poprzez stosowanie plików Cookies, umożliwiającymi zidentyfikowanie używanej przez Państwa przeglądarki internetowej, a także dostosowanie zawartości Serwisu do Państwa potrzeb na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest dbanie o właściwe działanie Serwisu w sposób maksymalizujący satysfakcję jego użytkownika);
  5. w celu dochodzenia i obrony przed roszczeniami wynikającymi z działalności prowadzonej w ramach Serwisu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest możliwość dochodzenia swoich praw a także wykazywanie wywiązanie się z obowiązków na nim ciążących) – dane przetwarzane w tym celu będą przechowywane przez okres do 6 lat po ustaniu pierwotnego celu ich przetwarzania, który to okres wynika z przepisów Kodeksu cywilnego dotyczących terminów przedawnienia roszczeń;

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z określonych funkcjonalności serwisu, a także nawiązania kontaktu czy też rozpoczęcia współpracy. Niepodanie tych danych może wiązać się z brakiem możliwości realizacji wspomnianych powyżej czynności. W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych, ich podanie jest całkowicie dobrowolny, a ich nieprzekazanie nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami.

Jaki charakter ma przetwarzanie danych w ramach portali społecznościowych?

Możemy przetwarzać również dane osobowe za pośrednictwem portalu społecznościowego LinkedIn

W związku z powyższym przetwarzane mogą być następujące dane osobowe:

  • imię i nazwisko/nazwa profilu oraz
  • dane, do których uzyskaliśmy dostęp w zależności od ustawień prywatności, np.: adres e-mail, numer telefonu, inne dane kontaktowe, zainteresowania, lokalizacja, komentarze.

W ramach portalu społecznościowego przetwarzamy Twoje dane osobowe:

  1. w celu właściwego zarządzania profilem w tym publikowania informacji o naszej działalności, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  2. w celu udzielania odpowiedzi na pytania lub skargi kierowane do nas za pośrednictwem portalu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  3. w celu prowadzenia statystyk odwiedzin naszego serwisu, które mogą dotyczyć takich informacji jak: spędzonego czasu, aktywności, jakości wyświetlanej treści, Twojej lokalizacji czy informacji z jakiego urządzenia korzystasz przeglądając Nasz serwis, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  4. w celu obrony lub dochodzenia roszczeń wynikających lub związanych z korzystaniem przez Użytkowników z portalu społecznościowego, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Dane osobowe są również przetwarzane w sposób niezależny od nas przez podmiot prowadzący portal społecznościowy. Szczegółowe informacje  w tym zakresie znajdziesz w odpowiedniej polityce prywatności serwisu LinkedIn – https://pl.linkedin.com/legal/privacy-policy.

Jaki jest czas przetwarzania Pani/Pana danych osobowych?

Dane osobowe będą przetwarzane w okresie realizacji umowy i przechowywane po jej zakończeniu do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń lub w czasie w jakim z uwagi na wydatkowanie środków publicznych AKCES NCBR będzie zobowiązany przechować dokumentację oraz przechowywane będą w celach wynikających z obowiązków prawnych. Możemy przechowywać dokumenty, które zwierają dane osobowe do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń pomiędzy stronami poszczególnych stosunków prawnych. Jeśli przepisy prawa zobowiążą nas do archiwizacji poszczególnych dokumentów – w takim też czasie będziemy przetwarzać określone dane.  Na podstawie udzielonej zgody – będziemy je przetwarzać aż do czasu cofnięcia zgody. Po cofnięciu zgody usuniemy takie dane, które były przetwarzane na wskazanej podstawie prawnej i zachowamy jedynie Państwa dyspozycję – cofnięcia zgody i usunięcia danych.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami danych osobowych mogą być organy państwowe oraz samorządowe uprawnione do dostępu do danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Odbiorcami mogą podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora, w szczególności NCBR+ sp. z o.o. – szczegółowe informacje zostaną udzielone jeśli zgłoszą Państwo takie zapotrzebowanie.

Jakie prawa przysługują osobie, której dane dotyczą?

Podmiotowi danych, czyli Państwu, przysługują z tytułu ich przetwarzania następujące prawa:

  1. prawo dostępu do danych osobowych – możecie Państwo w każdej chwili skontaktować się z nami w celu uzyskania wszelkich niezbędnych informacji dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych, wglądu do tych danych, weryfikacji zakresu danych, jakie przetwarzamy, a także uzyskania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania danych osobowych – jako Administrator nieustannie dbamy o zachowanie poprawności Państwa danych osobowych znajdujących się w naszych zasobach, jednakże jeżeli stwierdzisz, że posiadamy dane osobowe, które są niepoprawne bądź nieaktualne, możecie Państwo w każdej chwili skontaktować się z nami w celu doprowadzenia tych danych do stanu zgodności z rzeczywistością;
  3. prawo do żądania usunięcia Państwa danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym) – możecie Państwo w każdej chwili zgłosić się do nas z żądaniem usunięcia Państwa danych osobowych jeśli nie będą one już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub przetwarzane w sposób niezgodny z tymi celami, Państwa dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem, cofniecie Państwo swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli została takowa udzielona) lub zgłosicie Państwo sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych i nie istnieje inna podstawa prawna dla przetwarzania;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych (przetwarzanie danych bez Państwa zgody tylko w zakresie ich przechowywania) – prawo to przysługuje Państwu jeśli: zauważycie Państwo, że Państwa dane osobowe są nieprawidłowe, co pozwala Państwu żądać ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Państwa dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Państwa dane osobowe nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Państwu do obrony lub dochodzenia Państwa praw; wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, ograniczenie przetwarzania trwa do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  5. prawo do przenoszenia danych osobowych – możecie Państwo żądać od nas uzyskania swoich danych w formacie możliwym do odczytu maszynowego lub przeniesienia Państwa danych na rzecz innego administratora, jeżeli dane te są przetwarzane w sposób w pełni zautomatyzowany na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda) bądź art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (zawarcie i realizacja umowy);
  6. prawo do wycofania zgody – w każdej chwili możecie Państwo wycofać zgodę udzieloną Nam na przetwarzanie Państwa danych osobowych bez skutków dla przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem;
  7. prawo do złożenia skargi do Organu Nadzorczego – jeżeli uznacie Państwo, że przetwarzamy Państwa dane w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami, przysługuje Państwu prawo do złożenia skargi do polskiego Organu Nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie Państwo na stronie Urzędu Ochrony Danych Osobowych www.uodo.gov.pl).

Ponadto przysługuje Państwu prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora), który możecie Państwo zgłosić ze względu na swoją szczególną sytuację po zgłoszeniu którego będziemy zobligowani do wykazania nadrzędności naszego prawnie uzasadnionego interesu w stosunku do Państwa interesu bądź praw lub wolności, w przeciwnym wypadku będziemy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych. Sprzeciw wobec przetwarzania danych w celach marketingu bezpośredniego jest bezwzględnie skuteczny bez konieczności podania uzasadnienia.

Wszystkie powyższe prawa z wyłączeniem prawa do skargi do Organu Nadzorczego możecie Państwo realizować wysyłając wiadomość e-mail pod adres iod@akces-ncbr.pl lub wykorzystując jedną z form kontaktu dostępną w naszym Serwisie.

Czy dane osobowe będą przekazywane do państw trzecich? 

Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy). Jednakże, jeżeli w przyszłości wystąpi konieczność dokonywania przekazywanie danych w tym zakresie, zostaną wdrożone niezbędne środki bezpieczeństwa danych określonych w Rozdziale V RODO, które warunkują legalność tego transferu.

Czy dane osobowe podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu?

Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie podlegają profilowaniu.

 

Cel
Zgoda

Niezbędne pliki cookie są wymagane do włączenia podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji w zakresie zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalne pliki cookie pomagają w wykonywaniu niektórych funkcji, takich jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.


Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.


Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga zapewnić odwiedzającym lepsze wrażenia użytkownika.


Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które odwiedziłeś wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.