Dr informatyki z doświadczeniem w dziedzinie sztucznej inteligencji.
Założyciel i były dyrektor generalny Music Genome Inc., międzynarodowej firmy zajmującej się rekomendacjami muzycznymi opartej na sztucznej inteligencji.
Założył i zarządzał Affective Markets, firmą badającą emocje konsumenckie dla globalnych klientów z branż FMCG, Fashion & Beauty oraz eCommerce.
Miał czynny udział w pozyskiwaniu inwestycji dla swoich firm i zbieraniu funduszy.
Działał na rynkach globalnych, w tym przy negocjacjach z klientami w USA, Europie (w tym Empik) i Azji Wschodniej.
Opracował i prowadził kursy akademickie z zakresu eCommerce, sieci społecznościowych i przedsiębiorczości dla studentów MBA i informatyki.
Od 20 lat aktywny członek międzynarodowej społeczności startupowej.
Specjalizuje się w obszarach personalizacji i sztucznej inteligencji.
Napędza go praca zespołowa ze zmotywowanymi przedsiębiorcami.