Założycielka i CEO VESTBEE, wiodącej w Europie platformy dla startupów, funduszy i korporacji.
Bogate doświadczenie biznesowe, konsultingowe i inwestycyjne zdobywała w polskich i zagranicznych firmach doradczych, funduszach inwestycyjnych i mediach.
Jako założycielka i partner generalny funduszu Next Road Ventures, inwestującego w e-commerce, SaaS, marketplace i projekty impactowe, zainwestowała w startupy takie jak: TrustMe, Sales-on, AlohaCamp, HiPets czy Sunroof.
Aktywnie działa na rzecz rozwoju regionalnego ekosystemu startupowego i venture współpracując z rozwiniętymi ekosystemami Europy Zachodniej i USA.
Uczestniczy w inicjatywie CEE VC Summit.
Jako mentorka aktywnie wspiera startupy w strategiach go-to-market, product-market-fit, product-led-growth, digital marketingu, optymalizacjach konwersji, sprzedaży i pozyskiwaniu klientów, modelach biznesowych, partnerstwach enterprise i pozyskiwaniu finansowania.
Jej platforma VESTBEE wyróżniona została m.in. przez Mamstartup w ramach projektu „Kreatorzy Polskiej Sceny Startupowej”.
Założycielka firmy doradczej The Lighthouse Team specjalizującej się w sektorze technologii i innowacji.
Doświadczona prawniczka z 11-letnim stażem w międzynarodowej firmie energetycznej Repsol.
Kierowała działaniami w obszarze badań, rozwoju i innowacji, obejmującymi szeroki zakres technologii, w tym transakcje fuzji i przejęć, inwestycje venture capital oraz transfer technologii zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.
Jako profesor wykłada na renomowanych uniwersytetach i w instytucjach, głównie w obszarach biznesu i prawa, ze szczególnym uwzględnieniem technologii, przedsiębiorczości, innowacji, własności intelektualnej, rozrywki, zrównoważonego rozwoju i globalizacji.
Mentorka i doradczyni w inkubatorach przedsiębiorstw, zarówno publicznych, jak i prywatnych.
Jest ekspertką w zakresie przedsiębiorczości, zarówno w kontekście zakładania nowych przedsiębiorstw, jak i wprowadzania innowacji w już istniejących.
Jako biznesmen zasiadał na stanowiskach zarządczych w wielu globalnych korporacjach amerykańskich i europejskich.
Opracował koncepcję i wdrożenie długoterminowej strategii rozwoju w Europie światowego lidera rynku przemysłu poligraficznego z USA.
Wykładał i prowadził badania naukowe na uniwersytetach w USA, Niemczech i Norwegii.
Przygotował strategiczny plan rozwojowy i jego wdrożenie dla polskiej prywatnej uczelni wyższej.
Współzarządzał budową i startem zakładu przemysłowego typu greenfield.
Zajmuje się komercjalizacją i ochroną patentową własności intelektualnej.
Jest ekspertem ds. innowacji i transferu technologii a także w dziedzinach strategii biznesowych, marketingu strategicznego, zarządzania sprzedażą B2B, strategii cenowych i negocjacyjnych sprzedaży konsultatywnej.
Jest odpowiedzialny za sprzedaże w skali kilkuset milionów dolarów na rynkach europejskim i azjatyckim.