Jako biznesmen zasiadał na stanowiskach zarządczych w wielu globalnych korporacjach amerykańskich i europejskich.
Opracował koncepcję i wdrożenie długoterminowej strategii rozwoju w Europie światowego lidera rynku przemysłu poligraficznego z USA.
Wykładał i prowadził badania naukowe na uniwersytetach w USA, Niemczech i Norwegii.
Przygotował strategiczny plan rozwojowy i jego wdrożenie dla polskiej prywatnej uczelni wyższej.
Współzarządzał budową i startem zakładu przemysłowego typu greenfield.
Zajmuje się komercjalizacją i ochroną patentową własności intelektualnej.
Jest ekspertem ds. innowacji i transferu technologii a także w dziedzinach strategii biznesowych, marketingu strategicznego, zarządzania sprzedażą B2B, strategii cenowych i negocjacyjnych sprzedaży konsultatywnej.
Jest odpowiedzialny za sprzedaże w skali kilkuset milionów dolarów na rynkach europejskim i azjatyckim.